ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI ÉS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK
1. Üzemeltetői adatok, információk
Cégnév: HIL s.r.o.
Székhely: Čučmianska dlhá 45, 048 01 Rožňava, Szlovákia
Telephely – üzlet cím: Čučmianska dlhá 45, 048 01 Rožňava, Szlovákia
Panaszkezelés cím: info@olcokertihaz.hu
Adószám: SK2022698458
Cégjegyzék szám: 44428103
Adatkezelési nyilvántartási azonosító:
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Rožňava
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus levelezési cím: info@olcokertihaz.hu
Telefonos elérhetőség: +36 706 593 301
Szállítási partner, partnerek megnevezése: Társaság saját közlekedési Magyarország egész területén
Személyes átvételei lehetőség: Rožňava, Szlovákia
Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: 14,00 -19,00 óra között (munkanapokon)
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva: 7-21 munkanap
Webáruház domain: http://www.olcsokertihaz.hu
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A Webáruházban fa kerti tárolókat és hozzá kapcsolódó terméket forgalmazunk. Termékeinket az oldalunkról közvetlenül, a megrendelőlap kitöltésével tudja megrendelni, vagy a megadott elérhetőségeink valamelyikén a megrendelés adatainak megadásával.
A megrendeléssel automatikusan elfogadja az áruszállítással kapcsolatos kereskedelmi feltételeket. Az adásvételi szerződés tárgya a rendelésben pontosított termék. Az értékesítő elektronikusan kapja meg a vásárló hozzájárulását.
Áraink 20% ÁFA-t tartalmaznak. A termékeknél szereplő árak bruttó árak!
3. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
- KERTI FAHÁZ / FA KERTI TÁROLÓ - kis
- KERTI FAHÁZ / FA KERTI TÁROLÓ - medium
- KERTI FAHÁZ / FA KERTI TÁROLÓ.- nagy
- egyéb fából készült termékek
4. Rendelési információk
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 14:00-19:00 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Az automatikus megrendelés-visszaigazolást követően ügyfélszolgálatunk minden esetben 48 órán belül, vagy legkésőbb az 48 óra leteltét követő munkanapon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül. A HIL s.r.o. a jogszabályokban előírtak alapján köteles 48 órán belül visszaigazolást küldeni a megrendelésről. Amennyiben nem küldünk 48 órán belül visszaigazolást, úgy a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.
5. A megrendelt termék díjának fizetésének módja
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni, vagy a megrendelés visszaigazolása után banki átutalással kell teljesíteni attól függően, hogy milyen fizetési módot választott.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A számlát a csomag tartalmazza. A vásárló köteles a terméket a szállítótól rendben átvenni, leellenőrizni, hogy a csomagolása nem sérült, a csomagok száma megfelelő-e, és amennyiben bármilyen sérülést talál, azt azonnal jeleznie kell a szállítónak. A szállítólevél aláírásával a vevő elismeri, hogy a szállítmány minden fent megadott kritériumnak megfelelt. Esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. A későbbiekben semmilyen reklamációt nem áll módunkban elfogadni, ami a csomagolás sérültségére hivatkozik. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhoz szállítás díja nem változik.
6. Házhoz szállítás, információk
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik akár hétvégén 8-19 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Felhívjuk figyelmét, hogy a konkrét időpontra (pl. 15:30) nem kérhető a szállítás, csupán konkrét munkanapra. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
7. Szállítás futárcéggel:
- A szállítási idő alapesetben egy nap.
- A megrendelő telefonon kap értesítést a szállítás napjáról
- A szállítás napján a futár értesíti Önt a megadott telefonszámon a szállítás várható idejéről
- Amennyiben a futár nem tudja Önt elérni, úgy ingyenesen megkísérli a másodszori szállítást. Ha a megrendelőt nem érhető el telefonon, úgy a csomag egy raktárban kerül tárolásra, melynek újbóli szállítását az ügyfélszolgálat felhívásával kezdeményezheti.
- A futár az átvevő azonosítását a helyszínen végzi el
8. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!
9. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
Ön a HIL s.r.o. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást HIL s.r.o. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállás és garancia – Hibás teljesítés esetén a HIL s.r.o.jótállásra köteles.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Az általunk vállalt jótállási idő megegyezik az általánosan érvényben lévő jogszabályokban kötelezetteknek. Eltérő rendelkezés esetén termékeinkre 24 hónap garanciát vállalunk. A jótállási időszak a számla kibocsátásának napján indul. Garanciát kizárólag a HIL s.r.o.-tól közvetlenül megvásárolt termékekre vállalunk.
Garanciát gyártási illetve egyéb sérülésre vállalunk. Az egyéb sérülés olyan hiba, amely nem az alábbiak okoznak: nem rendeltetésszerű használat, a használati utasítás nem megfelelő betartása, mechanikai sérülés, elhasználódás, természeti katasztrófák (pl. villámcsapás, tűzkár...).
A jótállás nem vonatkozik mechanikai sérülésekre. Az eladónak jogában áll visszautasítani a jótállási igényt, amennyiben egyértelmű a jótállási feltételek kijátszását célzó manipuláció (termék szándékos rongálása, szállítólevél meghamisítása, stb...)
Az igény benyújtását követő újbóli szállítást a megrendelő köteles kifizetni, abban az esetben is, ha követelése indokolt. Jogos panasz esetén az eladó a javított terméket saját költségén szállítja.
A termékünkre érkező panasznak tartalmaznia kell a kár részletes leírását.
A HIL s.r.o. kérheti azon kárainak megtérítését, melyek a termék nem rendeltetésszerű használatából adódnak
10. Elállási / felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.
Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az alábbi címre: info@olcokertihaz.hu
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.
11. Adatkezelési nyilatkozat
A www.olcokertihaz.hu domain néven üzemelő webáruház adatait a HIL s.r.o. kezeli. Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, azok tartalma beazonosíthatóak legyenek. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző partnerünk az HIL s.r.o. valamint a HIL s.r.o. megismerheti a csomag kézbesítéséhez.
12. Egyéb rendelkezések, információk
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a HIL s.r.o. általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.
Kelt: Rožňava, 2017. január 1.