Vásárlási feltételek
Vásárlási feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI ÉS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

1. Üzemeltetői adatok, információk

Cégnév: HIL s.r.o. 

Székhely: Čučmianska dlhá 45, 048 01  Rožňava, Szlovákia 

Telephely – üzlet cím: Čučmianska dlhá 45, 048 01  Rožňava, Szlovákia

Panaszkezelés cím: info@olcokertihaz.hu

Adószám: SK2022698458 

Cégjegyzék szám: 44428103 

Adatkezelési nyilvántartási azonosító:

Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Rožňava

Szerződés nyelve: magyar

Elektronikus levelezési cím: info@olcokertihaz.hu

Telefonos elérhetőség: +36702475263

Szállítási partner, partnerek megnevezése: Társaság saját közlekedési Magyarország egész területén

Személyes átvételei lehetőség: Rožňava, Szlovákia

Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: 14,00 -19,00 óra között (munkanapokon)

Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva: 7-21 munkanap

Webáruház domain: http://www.olcsokertihaz.hu

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A Webáruházban fa kerti tárolókat és hozzá kapcsolódó terméket forgalmazunk. Termékeinket az oldalunkról közvetlenül, a megrendelőlap kitöltésével tudja megrendelni, vagy a megadott elérhetőségeink valamelyikén a megrendelés adatainak megadásával.

A megrendeléssel automatikusan elfogadja az áruszállítással kapcsolatos kereskedelmi feltételeket. Az adásvételi szerződés tárgya a rendelésben pontosított termék. Az értékesítő elektronikusan kapja meg a vásárló hozzájárulását.

Áraink 20% ÁFA-t tartalmaznak. A termékeknél szereplő árak bruttó árak!

3. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

- KERTI FAHÁZ / FA KERTI TÁROLÓ - kis

- KERTI FAHÁZ / FA KERTI TÁROLÓ - medium

- KERTI FAHÁZ / FA KERTI TÁROLÓ.- nagy

- egyéb fából készült termékek

4. Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 14:00-19:00 óráig.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Az automatikus megrendelés-visszaigazolást követően ügyfélszolgálatunk minden esetben 48 órán belül, vagy legkésőbb az 48 óra leteltét követő munkanapon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül. A HIL s.r.o. a jogszabályokban előírtak alapján köteles 48 órán belül visszaigazolást küldeni a megrendelésről. Amennyiben nem küldünk 48 órán belül visszaigazolást, úgy a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.

5. A megrendelt termék díjának fizetésének módja

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni, vagy a megrendelés visszaigazolása után banki átutalással kell teljesíteni attól függően, hogy milyen fizetési módot választott.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát a csomag tartalmazza. A vásárló köteles a terméket a szállítótól rendben átvenni, leellenőrizni, hogy a csomagolása nem sérült, a csomagok száma megfelelő-e, és amennyiben bármilyen sérülést talál, azt azonnal jeleznie kell a szállítónak. A szállítólevél aláírásával a vevő elismeri, hogy a szállítmány minden fent megadott kritériumnak megfelelt. Esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. A későbbiekben semmilyen reklamációt nem áll módunkban elfogadni, ami a csomagolás sérültségére hivatkozik. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhoz szállítás díja nem változik.

6. Házhoz szállítás, információk

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik akár hétvégén 8-19 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Felhívjuk figyelmét, hogy a konkrét időpontra (pl. 15:30) nem kérhető a szállítás, csupán konkrét munkanapra. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

7. Szállítás futárcéggel:

- A szállítási idő alapesetben egy nap.

- A megrendelő telefonon kap értesítést a szállítás napjáról

- A szállítás napján a futár értesíti Önt a megadott telefonszámon a szállítás várható idejéről

- Amennyiben a futár nem tudja Önt elérni, úgy ingyenesen megkísérli a másodszori szállítást. Ha a megrendelőt nem érhető el telefonon, úgy a csomag egy raktárban kerül tárolásra, melynek újbóli szállítását az ügyfélszolgálat felhívásával kezdeményezheti.

- A futár az átvevő azonosítását a helyszínen végzi el

8. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

9. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

Ön a HIL s.r.o. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást HIL s.r.o. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás és garancia – Hibás teljesítés esetén a HIL s.r.o.jótállásra köteles.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Az általunk vállalt jótállási idő megegyezik az általánosan érvényben lévő jogszabályokban kötelezetteknek. Eltérő rendelkezés esetén termékeinkre 24 hónap garanciát vállalunk. A jótállási időszak a számla kibocsátásának napján indul. Garanciát kizárólag a HIL s.r.o.-tól közvetlenül megvásárolt termékekre vállalunk.

Garanciát gyártási illetve egyéb sérülésre vállalunk. Az egyéb sérülés olyan hiba, amely nem az alábbiak okoznak: nem rendeltetésszerű használat, a használati utasítás nem megfelelő betartása, mechanikai sérülés, elhasználódás, természeti katasztrófák (pl. villámcsapás, tűzkár...).

A jótállás nem vonatkozik mechanikai sérülésekre. Az eladónak jogában áll visszautasítani a jótállási igényt, amennyiben egyértelmű a jótállási feltételek kijátszását célzó manipuláció (termék szándékos rongálása, szállítólevél meghamisítása, stb...)

Az igény benyújtását követő újbóli szállítást a megrendelő köteles kifizetni, abban az esetben is, ha követelése indokolt. Jogos panasz esetén az eladó a javított terméket saját költségén szállítja.

A termékünkre érkező panasznak tartalmaznia kell a kár részletes leírását.

A HIL s.r.o. kérheti azon kárainak megtérítését, melyek a termék nem rendeltetésszerű használatából adódnak

10. Elállási / felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az alábbi címre: info@olcokertihaz.hu

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

11. Adatkezelési nyilatkozat

A www.olcokertihaz.hu domain néven üzemelő webáruház adatait a HIL s.r.o. kezeli. Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, azok tartalma beazonosíthatóak legyenek. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző partnerünk az HIL s.r.o. valamint a HIL s.r.o. megismerheti a csomag kézbesítéséhez.

12. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a HIL s.r.o. általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.

 

Kelt: Rožňava, 2017. január 1.

 

 

ZDJjY